תמונת מופע: להקת קולבן דאנס | DUO

להקת קולבן דאנס | DUO

אולם דלל (מפת הגעה)
יום רביעי, 24 יולי 2024 בשעה 20:30
משך: שעה ו-15 דקות
מחיר 119 עד 149 ₪

פרטי ההצגה

DUO - בכורה עולמית מאת אמיר קולבן ונועה צוק

להקת קולבן דאנס נרגשת להציג את DUO, חוויה כוריאוגרפית עמוקה, שמביאה יחד שתי יצירות חדשות מאת אמיר קולבן ונועה צוק, שניים מהיוצרים הבולטים בתחום המחול העכשווי. בערב מיוחד זה, הקהל מוזמן לפתוח את עיניו לא רק לעולם החיצוני אלא גם לעומקים הפנימיים של התודעה והרגש.

אדי מאת אמיר קולבן, מנהלה האמנותי של הלהקה, מתמקדת באופן שבו אנו רואים ומתייחסות לעולם שסביבנו. דרך הביטוי הכוריאוגרפי, היצירה מאתגרת את הקהל להתמודד עם היהירות והעיוורון שלנו כחברה וכפרטים ומזהירה מפני הקרחון בו אנו עלולים להתנגש אם נמשיך לחיות בעיוורון.

בליהוק, יצירתה של נועה צוק, נחקר הקשר המורכב בין צורה לרגש. היצירה משלבת פילוסופיה כוריאוגרפית עם דיאלוג בין הגוף לנפש, בו רגשות כמו רצון, תשוקה ופנטזיה מתפתחים ומתבטאים בתנועה, קצב ומוסיקה.

ערב ה-DUO הוא הזדמנות לחקור את הדרכים שבהן אנו רואות ומבינים את העולם, ומזמין את הקהל להערכה מחודשת ונועזת של הפרספקטיבות המוכרות.

אמיר קולבן, מייסד ומנהל האמנותי של להקת קולבן דאנס, הוא דמות מרכזית בעולם המחול העכשווי. בוגר להקת בת שבע ובעל ניסיון רב בבמות בינלאומיות, משלב בעבודתו פילוסופיה כוריאוגרפית עמוקה עם חדשנות אמנותית ומוכר בעבודותיו המורכבות ומעוררות המחשבה.

נועה צוק, כוריאוגרפית ורקדנית, בוגרת להקת בת שבע, החלה את דרכה הבינלאומית כיוצרת משנת 2009. עבודותיה מציגות ברחבי העולם. בשיתוף עם האמן הרב-תחומי אהד פישוף, היא יוצרת עבודות לבמה ולוידאו. צוק מלמדת ומנחה סדנאות ריקוד בינלאומיות וזכתה בפרסים רבים על תרומתה לעולם המחול.

כוריאוגרפיה אדי: אמיר קולבן
כוריאוגרפיה ליהוק: נועה צוק
עיצוב תלבושות אדי: עדי יאיר
עיצוב תלבושות ליהוק: חני סירקיס
עיצוב תאורה: אורי מורג
מוסיקה אדי: קולאז'
מוסיקה ליהוק: אהד פישוף
עוזרת כוריאוגרף ליצירה אדי: סוניה זוולסקה 
רקדנים/שותפים ליצירות: צביקה היזיקיאיס, ג'ושוע סוטון, עידן קוגן, ויבהור דב, מור בירגר, שרון כהן, סוניה זוולסקה, תמר ירון, מור פיוטרמן, עתליה בו דב צילום: ידין מילר
צלם: ידין מילר 

הגדרות הדפדפן שלך לא מאפשרות להתקדם
יש ללחוץ על הכפתור למטה בכדי להמשיך
לרכישת כרטיסים לחץ כאן

בחירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים